Emelefe benim oğlum da 10 ay 16 günlük aynı gün doğmuşlar 😊 2-3 haftadır sallamayı bıraktım, yanıma alıp emzirip bitince de biraz masal anlatıp sonra ninni söylüyorum. yatakta döne döne kendini ordan oraya ata ata uyuyor. sonra kendi beşiğine alıyorum. tabi sallarken 10 dkda uyuyordu şimdi yarım saat falan sürüyor ama eskisi kadar sık uyanmıyor. biraz da uyku saatini 1 saat falan geçe çektim. gece 1 gibi uyanıp emiyor, hemen dalıyor yatağına koyuyorum tekrar. sabah 6 gibi uyanınca da emzirip yanıma alıyorum direk sonra biz uyanana kadar uyuyor çoğu zaman.