VERA19 Merhaba.Kesintisiz 3 gündür sol göz kapağım titriyor.Birkaç kere değil sabahtan akşama kadar devam ediyor.Endişelendim biraz açıkçası.Bu durumu yaşayıp doktora giden var mı? Ne yapmam gerek? Tecrübelerinizi bekliyorum canım anneler❣️
Deletedmom76 VERA19 bendede çok oluyordu teyzem doktor ona sordugumda uykusuzluktan demişti birşey yapmadım kendiliginden geçmişti🧐
canimoglum_2020 VERA19 ben de de oldu istemsiz bi şekilde durup dururken ama sonra geçti doktora va gitmedim
Biranne00 VERA19 ben Ankaralıyım bizim buralarda çok söylerler göz seyrimesinde yada avuç içi kaşınmasında tabiki espiri anlamında sanırım çünkü doğru çıktığını duymadım 🤷♀️😂
Rubab_Mommy VERA19 Başka sizi rahatsiz eden bişey yoksa normaldir bence.In şe ALLAH onemli bişey yoktur🌸
VERA19 BusraG Sağda hiç olmadı ama solda kesintisiz devam edince bir endişelendim ya.Uykusuz kalıyor musunuz bu aralar? Uykusuzluktan yazanlar olmuşta
BusraG VERA19 uykusuzluk var.. Bana mantıklı geldi. Genelinde sağ göz seğirdimi ben ağlarım. Hayr olsun