elizabeth ben az önce uydurma bisküvi yaptım.
Biraz yulaf çektim rondoda.
1 yumurta sarısı, biraz yoğurt, çektiğim yulaf, çekilmiş hurma, kuru kayısı, kuru uzum, ceviz.
Hepsimi karıştırdım. Yağlı kağıtta çok ince olmayacak şekilde pişirdim.. eline bile verebilirim muhtemelen. Yumuşacık oldu çünkü.
Kendimize de 1 paket muzlu süt, 1 muz, yulaf, 1 yumurta, damla çikolata koyup yapıyorum. Şekli kötü ama tatlı krizini kesiyor 😀