Selinsu1 10 aylik kizim bebelac gold 2 numara kullaniyoruz ama yokmus 3 numarasini versem bisey olur mu acaba??
ZyNpYigit Selinsu1 bizde gokden goate kulkniyorz 3no da mi var bn bilmiyrdum oglm 1 ysina grck hla 2 kulknioz
ayazasaf Selinsu1 hangi mamayı kullanıyorsunuz ? Benim kullandığım çoğu mamada 12. Aydan sonra 3 numaraya geçiliyor
ZyNpYigit Ceydakoruc bilmiyordum dr muz soylmedi henuz gnl olrak baktgimda 2 kullnliyor hep 2 yasina kdar feln yazlms
Ceydakoruc ZyNpYigit 1 numara 0-6 ay 2 numara mama 6-12 ay 3 numara mama 1 yaş sonrası, bazı manalarda 4 numara dahi var
Neyli22 Benim bebeğim 11bucuk aylık biz 3 numaraya geçtik sıkıntı yaşamadık yapıları daha yoğun ve enerji bakımından daha yüksek diye biliyorum okadar
Selinsu1 ayazasaf bebelac gold evet 1 yas itibari 3 numara yazıyor ama versem bisey olurmu acaba dedim bilemedim yasina 2 ay kaldi diye
ayazasaf Selinsu1 bende şu ab bebelac gold kullanıyorum sindirmekte zorlanabilir. İçeriği farklı 3 numaranın yağ oranı biraz fazla