Bazen düşünüyorum evlendigimiz kişiler kendimiz seçiyoruz sonuçta severek sonra evleniyoruz ve diyoruz acaba biraz dhaa beklesek başka olurmuydu yada secsek hayatımız farklı olurmuydu illaki eslerimizle sorun olunca sonra diyorum hayırlısı buymuş alnına ne yazılirsa o kişiyle evlenirsin nasibin böyleymiş diye cidden nasip kader doğru mu acaba nasibimde bu varmış böyle olmuş diue