Kızım 7 ay 18 günlük 5 ayından tadimlar yapıyorum ama yok yok hiçbirşey yemiyor kabakdan muza muzdan avakadoya muhallebi yok hiçbirşey yemiyor yanlız anne sütü alıyor. çok üzülüyorum artık bu duruma ne versem öğh yapıyor suratını ekşitiyor ağlıyor, ağlarken nefesi gider diye korkuyorum oyuzden zorlayamiyorumda yemesi için. Herşey yaptım denedim, aldım hiçbirşey kabul etmiyor artık ne yapacağımı bilmiyorum 2.800 doğdu şuan 8 kilo kilosunu sorun etmiyorum önemli olan sağlığı ama nezaman diğer bebekler gibi iştahla ek gıda alıcak diye bekliyorum(((