Kızım 15aylık
10gündür atakta. Ben 4.ayda bile böyle şey yaşamamıştım. Gündüz uykusunda hiç bişey yok gece uykusunda ortalığı yıkıyo. Normalde odasında kendi uyur. 45dk durmadan ağladı. Sıvazlıyorum ninni söylüyorum susuyo bırakıyorum başlıyo. Deliksiz uyuyan bebem gitti 3-4 gündür 4-5kere uyanıyo 2tane de dişi çıktı. Şimdi azı patlatacak 😵 valla beynim yandı 🥴