Daghan05 Merhaba anneler oglum 7.5 aylik ara ara ürperiyor yetişkin insan gibi. Bu durumu kendi bebeginde yaşayan var mı nedir nesidir. İnternette icacici seyler yazmiyor. Yardım.mm
Basakimo Daghan05 9,5 aylık benim bebeğim de 7. Ayından beri dediğiniz gibi ürperiyor. Kötüye yormadım açıkcası..
Pudrabeyazim Benim bebeğim ve yeğenim de cis yaparken oluyor sizde de oyle olabilir vücut ısısı idrarla birlikte birde susunce oluyor mus dr oyle acikladi
Pudrabeyazim Yani nobet tarzi birsey den bahsetmiyorsunuz tabi ki odaklanarak bir yere bakma kasılma vs eslik ediyorsa farklı olabilir
Daghan05 Pudrabeyazim yok yok sadece bizdeki ürperme gibi ürperiyor oyle dalma vs bisey yok. Bi dr sordum mutlaka doktorunuzla paylaşın dedi. Bizim bura hep corona gidemem ki yani nSol olacak bilmiorum
Pudrabeyazim Titreyince hemen bir iki saniye icinde bezini acin bakalim yeni yapmışsa anlarsınız sicak olur.zaten
Daghan05 Pudrabeyazim poposuna duruyor eski olsa da sıcak olur. Sk sk altini değişip çişini yapınca mi oluyor bilmeliyim endişelendiriyor bu tarz şeyler ya Allah tüm evlatlarımızı korusun
Pudrabeyazim Daghan05 yok farkediliyor yeniyse sımsıcak oluyor ve islak islak özel bölgesinde islak.oluyor bir kac kez dediğim gibi yapın ayirtedeceksjniz
-Mucizem- Benim oğlumda da çok oluyor. Sorun olacağını düşünmediğim için hiç internete bakmak aklıma gelmedi. Ne gibi sorun çıkıyormuş.