Kuuuzeey 1-2 gün ishal gibi olabilir, döküntü vs. olabilir. Takipte kalın, ve uyarın hiç bilmedikleri tahmin etmeyecekleri şeylere alerjisi olabilir bebeklerin. Şu devirde artık eskisi gibi değiliz 😔inş. birşey olmasın da huzurunuz bozulmasın. o daha süt kuzusu ek gıdaya baslayınca da tabak tabak degil 1-2 ay kasıkla tek seferde beslenecek. Ve ömür boyu yiyeceği gıdalar zaten neden acele ediyorlar anne sütü nüz varken , Allahım nasip etmiş emziriyorsunuz ( eşiniz ve annesi için söylüyorum) ilk 2 yıl ve üzeri anne sütü agırlıklı ve sonra yavas yavas ek gıda miktarı ve sıklıgı artıyor ☺️acele etmesinler lütfen.