Sevgili anneler ,bebeğim iki buçuk aylık maşallah iştahlı bir çocuk, iki gündür aşırı emme isteği vardi emzirsem bile huzursuz idi ellerini bu dönemde emmesi doğal gelişim süreci içinde ancak acıktığında ellerine sarmaya başlamıştı iyice . Bugün sağım yaptim 100 cc süt gelirdi önceden tek göğüsten 20 cc zor çıktı . Aşırı üzgünüm. Derin dondurucudaki sütlerle bebeğime takviye yapmaya başladım. Sütümün biranda gitmesi normal mi, geri gelir mi neler yapmalıyım 😖