MervosP Kızlar bu aylarda bebegi olanlar ne kadar ve ne aralıklarla uyuyor bebeginiz ve gece uykularınız nasıl?
Aselhafsa61 MervosP benim ki 77 gunluk canim 12 gibi yatıyor bazen 4 gibi bazen 6 buçuk gibi kalkıyor emiyor geri yatiyor gündüzde yediriyorum bir saat oynamtıyorum yatiriyorum
Anne80 MervosP ben henüz 2 aylık dsğilm 50 günlüğüm ama bizimki bazı günler cin gibi uyumuyor sabah 8 de yatıyor siz gece gündüz ayrımını nasıl yaptınız yada yapabildiniz mi
Altntaskadrye MervosP 2,5 aylığız akşam 10-11gibi uyuyor gece 2-4 arası uyanıp emiyor sonra 6da birdaha sonra uyku yok😂 gündüzleri az uyuyor ,sizin nasıl 😍
MervosP Aselhafsa61 ay benim bebegimde 11 bucuk 12 de uyuyor 3 bucuk 4 se kalakıyor emiyor yatıyor 6 bucuk 7 de geri kalkıyor emiyor 8 9 gibi kalkıyor
Aze1903 Merhaba, benim kızımda 2 ay 15 günlük gece 22:30 da uyuyor, en geç 23:00 bazen oda. Sabah 10:30 da kalkıyor kurulu saat gibi☺️ Bu saatler arası mama saatlerinde ben uyandırıyorum mecbur. İnşallah düzeni bozulmaz çok uğraştım çünkü 🙏🙏
MervosP Anne80 ben o 50 günlükken gece gündüz ayrımını yaptım gündüz perdeleri tamamen acıyordum gece de 7 de ışıkları kapatıyordum suan biliyor geceyi gündüzü
MervosP Altntaskadrye bizim gündüzleri 1 saat uyur uyanır emer oyalanır tekrar 1 1 bucuk saat uyur geeleri se 11 buuk 12 de yatar 3 3 bucuk gibi bazen 4 de kalkar emer yatar 6 bucuk 7 gibi kalkar emer yatar 8 9 gibi kalkarız
Aze1903 Yagmursonrasitoprakkokusu Doktorumuz neye alışkın ise orda o şekilde uyut dedi. Benim kız sese ve karanlığa alıştı. Müzik açıp ışıklari kapatıyorum. Her akşam böyle yaptım hiç zamanını geçirmeden sonra kendiliginde o saatte uyumaya başladı. Müzik sanırım rahatlatıyor sakinleştiriyor. Bana tip olarak hiç benzemesede huyları ben 🤗
Asel17 Benim bebeğimde 2 ay 15 günlük. Bi düzen oluşturmaya çalıştım ve başarılı oldum 🥳 9 gibi yatırıyorum gece uykusuna akşam üzeri uykudan 6-7 gibi kalktıysa o saate kadar uyutmuyorum. Gecede 3-4 saatte bir emziriyorum genelde uyurken emiyor bazen kendi kalkıyor sesler çıkartarak. Sabah 6-7 gibi kalkıyor sonra ilk gündüz uykusuna yatırıyorum gündüzleri önceden 2 saat uyurdu 2 ayı dolunca 1 belki 1 buçuk saat uyuyor. İnşallah dahada iyiye doğru gider🙂
MervosP Asel17 inşallah bizimde 1 1 bucuk saat uyuyor hep gündüzleri 🌺 normal herhalde geece uykusuna sadece cok gec yatıyor aslında uyumak iatiyor ama uykuya tam dalamıyor 11 bucuga kadwr
Aselhafsa61 MervosP benimkini uyutsam simdi de uyuyor canim ben şimdilik bizim odada yattığı için bizim sesimizi cok aliyor 6 aydan sonra odasına gecirecem
Aze1903 Yagmursonrasitoprakkokusu Aminn inşallah yüreğine sağlık, bebeklerimizi Allah bize bağışlasın sağlıkla huzurla inşallah 🙏🙏