Dunyamsensn2008 mina00 Emzirdiginiz için mi soruyorsunuz kullanabilir miyim diye yoksa başka bir sebepten mi ?Kullanın parol vs.yani ben açıkçası bazen çocuk dolveni içiyorum kötü olunca iyi geliyor.Gecmis olsun.
Dunyamsensn2008 mina00 Ayrıca kendinizi takip edin Allah korusun virüste olabilir.Kotu olursanız Dr.gidin
Ata0905 mina00 sadece parasetamol ihtiva eden ilaçlar içebilirsiniz. Minoset yada parol . İki adet içebilirsiniz. Günde üç kere 6 taneye kadar. Geçmiş olsun
mina00 Dunyamsensn2008 cok tesekkur ederım, evet onun ıcın endıse edıyorum sadece atesım ınıp cıkıyo, sukur bebegım ıyı
Dunyamsensn2008 mina00 Yani yanlış bir bilgi vermek istemiyorum parol içiyordum ben farklı bir ilaç kullanıyorsanız eğer dr.sorma şansınız varsa sorun.Dedigim gibi dolven de içebilirsiniz 😊
mina00 Dunyamsensn2008 doktora sormusdum doktor ılac ıc 2 saat emzırme sonra sutu sag at yenıden 2 saat emzırme dedı, gorumcemse ılac kullanıp emzıyordu hıc bı sorunu olmadı 😕 yenıden tesekkur ederım cevabınız ıcın. Sımdı kızım uyudu zaten ılacı alıp bır kac saat emzırmeye bılırım