YagmurBilek bende 5 ay dolunca başladım. Ben doktorumun tavsiyesiyle meyveyle başladım. 3 gün kuralıyla elma armut üzüm muz avokado havuç şeftali verdim sonra 1 öğünde meyve püresi yer hale geldi. Kahvaltıya başladım. 2 şer gün deneyerek formül mamayla 2 bebe bisküvisi sonra tuzsuz lor önce çay kaşığı 2. Gün tatlı kaşığı, sonra bunlara yumurta sarısı 1. Gün nohut kadar, 2. Gün 2-3 nohut kadar, 3. Gün yarım ver sonra tam ekledim ben. Sonra da bunların üzerine 1 çay kaşığı öğütülmüş ceviz ekledim. Arada içine bir iki parça muz da eziyorum. Kahvaltı da tamam olunca. Yoğurt mayalamaya başladım pastörize sütle 1 su bardağı kadar süte 1 tatlı kaşığı yoğurtla mayalıyorum. 3 gün yoğurt denedim çay kaşığı, 2-3 tatlı kaşığı, yarım çay bardağı diye giderek. Sonra yoğurtta öğüne dönüştü. Yoğurt yerken yüzünü ekşitiyor diye içine 2-3 tane bebe bisküvisi ve 1 tatlı kaşığı üzüm pekmezi koyuyorum.
sonra sebzelere geçtim doktorum bana çorbasında hep patates kabak havuç olsun dedi. 2-3 gün aynısını verip sonra üzerine başka sebze ekleyerek devam et dedi. Yarım kabak yarım havuç yarım patatesi 2 su bardağı suda haşlıyorum. Sonra tel süzgeçten geçirip üzerine 1 çay kaşığı zeytinyağı koyup yediriyorum. Sonra üzerine 1-2 dal maydanoz ekledim. Diğer sebzelere yeni geçicem bende. 2 kere de tarhana pişirdim 1 çay bardağı suya 2 tatlı kaşığı tarhana. Pişince üzerine yine zeytinyağı. Benim şimdiye kadar deneyimim böyle yaparak sürekli araştırarak öğrenmeye çalışıyorum. Bide şimdi ayva veriyorum suda elmayla birlikte haşlıyorum başlanmasına yakın 1 yemek kaşığı irmik ekliyorum üzerine. Eziyorum çatalla yada tek süzgeçle muhallebi gibi oluyor.