Asel_2020 Kizlarrr panik atak hastasıyım bebeğim iki buçuk aylık ilaç kullaayi doğumdan bı kaç gün önce bıraktım şimdi yine böyle sıkılmaya başladım bebeğime bazen bişey hissetmiyorum 😭😭😭😭😭😭😭korkuyorum sutume bişey olacak diye Allah’ım
Zeynonunannesiiiii Asel_2020 canım geçmiş olsun doktoruna danış istersen sütten geçebilir diye düşünüyorum, Bebeşin ve sen sağlıklı iseniz neye takılıyorsun, üzmesen kendini, lohusalık zor biliyorum ama aşmayı denesen
Deletedmom95 Asel_2020 Kadın doğumcuma sordum WC sularına bile karıştığı tespit edildi asla önermiyorum dedi.
Mel62 Asel_2020 Dikkatini sürekli dağıt. O his o korku geldiği anda dikkatini başka şeylere ver. Çocuğunla ilgilen. Kalk hemen evde dön başka şeyle uğraş ancak öyle atlatırsın. O his geldiğinde düşünme es geç güzelim. Herşey kafanda kafanda bitir. Ciddiye alma. Sen panikle dalga geç o seni korkutmasın. Geçici herşey. Derin derin nefes al ve hep dua et. Mutlaka aklına geldikçe euzu besmeleyi sık sık Çek. Dua aç dinle kafanı hep dağıt ❤️❤️❤️❤️
Nilaynisa Asel_2020 3 sene önce basladım antidepresana hamile kalınca direk bırakırdı doktor 3 ay içmedim 4.ay benim sıkıntım ortaya cıkmaya basladı yine doktoruna sordum ilacıma devam ettim. Suan bebeğim 4 aylık hala kullanıyorum. Doktorum kullanabilirsin dedi çok sükür bebeğime bi zararı yok simdilik. Sadece emiyor ek birsey de vermiyorum. Zaten içmezsem de bebeğime verimli bi anne olamam o daha kötü olur. Doktorunuzla konusun yardımcı olacaktır size. Bebeğe bakabilmek için mecburuz kullanmaya yoksa kafa yerinde olmuyor zaten.
Asel_2020 Mel62 inanın yapıyorum ama ne biliyim kızıma bile bazen bişey hissetmedigim oluyor boş boş baktığımı hissediyorum resmen 😭😭😭😭😭😭😭😭😭hamile iken kullandım antidepresan çok şükür bişey olmadı ama işte şimdi emiyor korkuyorum suçlu hissediyorum kendimi sanki sevgim yokmuş gibi ona karşı 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
GUZGUZELI Asel_2020 sana bir tavsiyem olacak denenmiş işe yaramış tavsiye madem ki yardım istemişsin bu saatte postunu gördüm yazmak istedim. Nacizane tavsiyem bunu başka bi yönden manevi boyutta yenmen dir. Ama inanman gerekir geçeceğine inanarak ilaca başlamadan bu yolu dene her böyle düşünceler geldiği an Felak nas oku 5 er kez ard arda. Sonra derin nefes al yüzünü yıka git bi bardak su iç ve Başka birşey düşünmeye çalış. Ama inançla yap lütfen 1 hafta kadar dene bana yaz sonuçlarını geçmiş olsun. Rabbim tez zamanda şifasını versin
Asel_2020 Nilaynisa ilaciniz ne ya zaten doktorum kullanacam ilaç var dedi biliyorum doktorum da cock ama çok iyi bir doktor yıllardır doktorum artık benim herşeyi bilir işte sadece vicdanım hanımına zarar verecem diye korkuyorum
Asel_2020 GUZGUZELI ben namazsiz duramiyan biriyim inan insirsh süresini her namazdan sonra okuyorum bu dediklerinizin hepsi yapıyorum zaten yine de yaparım çok saolunn
GUZGUZELI Asel_2020 maşallah ne kadar güzel. Ama her defasında bu sefer olacak düşüncesi ile okursak inanç sayesinde her zamankinden daha etkili olur inşallah ümidinizi kaybetmeyin
1176asklarim Asel_2020 canım ben hamilelikten doğum yapana kadar kullandım doğumdan sonrada kullandım.doktor bana süte geçmeyen ilaç verdi..lustral diye..halada kullanıyorum..ve seni çok iyi anlıyorum çok berbat bişey..kullanmadan mahf olurum.allah yardımcın olsun..hangi ildesin acaba.ben İstanbul’da oturuyorum.bakirkoyde kadin sağlık var..psikiyatri.hem hamile hem emziren anneler için.ve çok iyi..ben doktorlar ilaç vermiyo.denistim..sadece bu ilaç kullanilabilir.deneyler sonucunda süte geçmeyen ilaç dedi.
Asel_2020 1176asklarim canım ben Kayseri’de yaşıyorum ve Kayseri’de en iyi psikiyatriste gidyirum emin ol lustrali ben hamilelikte kullandım biliyieumda ama şimdi doktorum paxil kullanabilirsin demişti ozman ben sorduğumda bakalım daha ileriye giderse zaten mecbur kullanacam
mom6554 1176asklarim Bende 35 haftalık hamileyim şuan doktor bugün 50 ög Lustral verdi kaygı bozukluğu ve okb den dolayı ama korkuyorum bebeğime zararı olur mu diye. Gebeliğin son 3 ayında kullanılırsa bebekte hipertansiyon olabiliyormuş sizin bebeğinizde herhangi bir yan etkisi oldu mu doğumdan sonra
1176asklarim mom6554 Rabbime şükürler olsun çok sağlıklı bı bebek ve şuan 11. Ayına girdik.yurumeye başladi.sikintimiz olmadı.doktor bana asıl kullanmazsan bebeğin karnında daha çok sıkıntı çeker dedi.cok geçmiş olsun.iyi düşünün iyi olur herşey.
mom6554 1176asklarim Çok sağolun umut oldunuz ışık oldunuz bana. Bebek emdikten sonra huysuzluk huzursuzluk uykusuzluk falan oluyor muydu peki yan etki olarak.