3children1mom Benimde 20 lik dişimin birisi yanağıma doğru yan yan büyüyor ve yara yapmış yanağımı delmeye çalışıyor çakacak yeri yok, doktora gittim acile antibiyotik yazıp gönderiyor bi de şey dedi 30 yaşındasın hala 20 lik diş mi bekledin bi sorun olmasaydı zaten zamanında normal olarak çıkardı bu kadar beklediyse bi sorun vardır demedin mi hiç dedi garip ama mantıklı hiç böyle düşünmemiştim 20 lik dişim çıkmıyor diye mi gidecektim 🙈🙈 velhasıl antibiyotik kullandım ağrısı geçti ama cerrah yok ki ameliyatla alacak 🤷🏻♀️