gknrylmaz Oğlum 4 ay 17 günlük şuan da bağırsak enfeksiyonu var azalmış ama hala devam ediyor acaba nasıl geçecek ? 2 tane farklı, ayrı zamanlarda şurup kullandık. Acaba bu durumu yaşayan var mı? Yaşayan varsa ne zaman kadar sürdü? Nasıl tedavi uygulandı
cicekannesi22 gknrylmaz probiyotik kullan canım genelde reflor yarım şaseyi çok az su ile sulandır kaşıkla ver 4 aylıkken kullanmıştım bende
cicekannesi22 gknrylmaz geldi canım yetişkinlerde bile ishal olunca kullanılıyor probiyotik zararı yok
gknrylmaz Mirage91 ilk dozunu olduk evet ikinci dozu Aralık ayında olacak. Kullanıyoruz probiyotik şuan da
Dadam Reflor biz de kullandık paketin yarısını yoğurda karıştıırıp verdim.çok iyi geldi, düzeldi hemen ama siizn 4 aylıkmış doktora sorun nasıl kullanacağınızı, geçmiş olsun 🌼