Goktugmomm hayır fazla değil çünkü benim bebeğimde 2 3 aylıkken 120-130 içiyordu 4. Aya girince ölçüsü düştü doktoru artık eskisi gibi kilo almaz boya verir korkma doyduğunu bilir oyuzden içmez dedi gerçektende öyle kendi ölçü belirledi. Sizinki şuan normal fazla içmesi içiyorsa verin korkmayın.