NAAL ya aslında herkesin teşhisi tanısı başka olabiliyor. Aynı şeyler farklı bir şeyin belirtisi olabiliyor. Benim kızımda da doktor tam serebral demedi ve çok hafif bir düzeyde olduğunu söyledi aslında. Şöyle, mesela sağa sola dönememek, yüzüstüyken başını dikeltmemek, ellerini hep kapalı ve kasıntı tutmak, oturttuğumda kafasının öne düşmesi ve kafada kontrolsüzlük, sadece sağ tarafını kullanma sol elini sürekli kapalı tutma, ce-eee oyununa sıfır tepki, adına dönmemek, ellerine bakmamak, oyuncaklara ilgisizlik.. hepsinin yanında epilepsi nöbetleri bi de. bunlarla beraber 5 aylıkken gitmiştim ilk doktora. 7 aylıkken teşhisi tamamlandı. Mr vs derken.