SevcanDenizKorkmaz 18 aylık oğlum. 9 aydan beri blw yapıyoruz. Çok güzel yediği de oluyor hiç yemediği de. Annenin buna hazırlıklı olması lazım. Şunu aklınızdan çıkarmayın doğada hiçbir canlı gıdaya ulaşma imkanı olduğu halde bile bile kendini aç bırakmaz. Ve evet dediğiniz gibi o daha 6 aylık tadım döneminde yani. Bir iki lokma alması bile çok güzel şu an. Yeri gelecek hiçbir şey yemediği de olacak. Yakında mama sandalyesinden aşağı her şeyi fırlatmayı öğrenecek, bile bile aşağı atıp bakacak yere. En sevdiği şeyi koyun yine atacak. Oğlum geçen ay tam 5 gün ağzına ek gıda koymadı reddetti yani, sadece emdi de emdi. Sonra tekrar yemeye başladı. Bugünlerde de hiç kahvaltı yapmıyor. Öğle uykusundan uyanınca her gün tarhana çorbası içiyor. Her gün aynı çorba, başka çorba istemiyor bu ara. Akşam da canı isterse yiyor istemezse yemiyor. Yemediyse ayran yapıyorum suluğuna koyuyorum biraz oyunla içirmeye çalışıyorum. Bakın bebeklerimizin arasında 1 yaş var bizde durum bu o yüzden hiç üzülmeyin. Blw candır 😊