Kızlar çilekli sos yapmıştım çilek hafif eksiymis heralde bi de sosta nişastanın tadı çıktı gibi pek beğenmedim sosun tadını nasıl yumuşatabilirim.once bi kase çileğe 3 yemek kaşığı toz şeker bi yemek kaşığı nişasta koymuştum .ne eklersem nişasta tadı baskın olmaz neyle yumuşatabilirim yaa