Kızlar adetim 3 gün gecikti. Test aldım ama duyarlılığı daha yüksek olduğu için erken gebelik testi aldım. Normalde 28 gündür benim döngüm ve çok şaşmaz yani. Ama negatif çıktı. 4. Güne girdim adetim gecikeli hala tık yok belirtide yok. Ama ben testi paketten çıkarttım, kapağını açtım sonra baktım tuvaletim Çok yok kapattım Kenara koydum. 30-40 dk sonra geldim uyguladım o arada bol bol su içtim. Yanlış negatif çıkma ihtimali var mı sizce??