13 aylık bir kızım var. Artık imdat yeter diye kendimi yüksek bir yerden atmaktan istiyorum. Yine diş sıkıntısı yine iştahsızlık. Tam diyorum maşallah ne güzel yemeğe başladı pat ertesi gün savaşıyoruz yemek konusunda illa da meme yemek yok. Aynı derdi yaşayanlar nasıl atlatıyorsunuz bu durumu