Çocuğum ilk dozu aldı ama daha sonrasında alerji belirtileri vermeye başladı. Bu ay 2. Dozu yaptıracağız ama yumurta denedim bu gün ve kanlı mukuslu kaka yaptı. Sadece anne sütü alıyor. 2. Dozu yaptırıyor muyum yaptırmayacak mıyım sizce? Yumurta varmış çünkü galiba bu aşıda. Alerjik bebeği olan annelere soruyorum.