Glfdnaktr Merhaba bu saatte yaziyorum cunku ben uyurken bi onceki ogun oglum icin hazirladigim mamayi kaloriferin ustune koymustum eşimde yeni zannedip vermis simdide uyandirdi beni cocugu doyurdum diyo 4 saat kalmisti bisey olurmu oğluma 😕çok korkuyorum ekşi mamami verdi ne yapmaliyim simdi 😰
Aycayldrm Glfdnaktr buyuk ihtimalle eksi mama vermistir ama birsey olcagini sanmiyorum buyuk ihtimalle bebeginiz o mamayi kusacaktir
shdemir Glfdnaktr Canım hic bisey olmaz benimde basıma geldi hatta uyku sersemi kendim verdim. Sabah uyaninca farkettim yeni yapmadigimi. Bisey olmadi oglum mamayi cikardi bu yani olan hic korkma😊
Aycayldrm Glfdnaktr bn sizi yaniltmak istemem snmiyorum ki birsey olsun bnim esimde bilmeden 3 saatlik mama v3rmiti kusmustu onu oglum
Glfdnaktr Aycayldrm tesekkur ederim keske kussa rahatlardim ahh bu babalar sozde yardim etti bana yorgunum diye😣
Glfdnaktr Aycayldrm ayy çok sagol uyuyayim ben kotu bisey olsa Allah korusun simdiye kadar cogu anne boyle hata yapmis olabilir annelik iste ya zehirlenirse diyorum kendi kendime