KahramanAnne 4 aylığız artık aç olduğu halde biberonu almıyor ağlıyor emzik veriyorum onu alıyor bu arada emziği gün için de hiç almaz sadece aç olduğu zaman emzik tutar. Emziği alıyor Aç olduğu halde biberonu almıyor ne yapmam lazım
Cevriye_Hanim KahramanAnne emziği sokun ağzına sakinleşince hemen çıkarıp biberonu koyun. 4. Ay atağı meme-biberon kısaca beslenme reddi olarak geçiyor
ShrBakar KahramanAnne uykudayken icirmeye çalış bir dönem sonra geçiyor ama benim oğlumda hiçbir zaman geçmedi ne mücadelelerle 9.5 ay icirebildim mama bıraktı sonra ek gıda şuan sadece 10.5 aylık, Allah yardımcınız olsun
KahramanAnne Cevriye_Hanim aynı dediğiniz gibi yapıyorum ama hemen farkediyor sadece uykudayken içiyor 😔