Kızlar 1 haftalık kızım var en başından beri göğsümü almıyor. 3 tane emzirme hemşiresi denediği halde olmuyor tutmadı. Bende aç kalmaması adına göğsümü sürekli sağıyorum biberona koyup öyle veriyorum. Tek göğüsten bazen 40 bazen 50-60 cc çıkıyor diretiyorum anne sütü konusunda ama kayınvalidem okadar psikolojimi bozdu ki, çocuk senin kokunu almıyor babacı olcak zaten oğluma benziyor, beceremiyorsun diyor . Okadar uğraşıyorum ki gece gündüz , almıyor bebeğim göğsümü 😞 sizce ben iyi bir anne değil miyim 😞 beceriksiz miyim 😢 nasıl bakacaksınız ben gidince falan diyor, tamam artık verdin biberon hiç iyi yapmadın alıştı biberona diyor psikolojik olarak çok yorgunum 😞