Deletedmom418 tostosum rica ederim normalde bi tanesi o parayadır bence al bunu. Çoook ta uzun süre kullanırsın aylarca
CrnAsl Tugce89 bugün yine gittim doktora krem yaptı karışım inşallah iyi gelir birde özel sabun nemlendirici yazdı 250 tl civarı şu egzama başladığından beri döktüğüm para yol oldu ama hala çözümünü bulamadjm
Tugce89 CrnAsl bnde beş aydır bulamiom Kortizonlu krem i verip yolluyorlar ve aşırı arttı her yerimi sardı
Meryem01 Elifyazel nrdnplt Benimde bebeğimin yüZünü saran sivilce tarzı isilik mi desem egzamamı bilmiyorum 15 gündür diyet uyguluyorum son 2 gündür iyice yüzü azdı doktorum isilik olmuş dedi ama geçmek bilmiyor ne yapsam bilemedim sabahları sadece zeytin akşamları patates pilav çok dikkat ediyorum ama yine de geçmiyor ne yapsam bilemedim 🤷🏻♀️
CrnAsl Arkadaşım bebeği için doktor önerisi ile coresatin kremin sarı olanını kullanmış 3 gün içinde tamamen iyileşme görmüş bende alıp denemeyi düşünüyorum içerisinde kortizon bulunmuyormuş bilgi vermek istedim belki çare olur kızlar