Defneada aslında yumuşak göğüslere daha iyi, terbiye olmuş deniyor, kilo alımı iyi günde 5-6 çişli bez varsa bence doyuyordur. Facebookta emzirme akademisi diye bi grup var oraya üye olup doula arkadaşlardan fikir alabilirsiniz. Kesinlikle tavsiye ederim.