Elifyazel Merhaba kızlar bnm 3 ay 3 günlük bebegım var bugün rota aşısı olduk normalde gunduzlerı uyuyan bebek deıldı ama bugün aşı olduktan sonra 4 yattı suan hala yatıyor uyuyor bu aşı uykumu yapıyor acaba bide gaz yapıyormu bır postta görmüşdum
DeletedMom2893 Elifyazel bende yaptırdım ama gaz yapmadı uyumadı da benim kızımda huysuzluk oldu biraz ama ertesi gün geçti o kadar her hangi bir yan etkisi yok. Bizde 3 ay 4 günlüğüz.
Pasamm14 Elifyazel tam olarak bilgim yok ama ben oğlum her aşı olduktan sonra genelde 2 3 saat uyuyor belkide içerisinde rahatlatmak için bisy olabilir rota asisindan sonra da aynı şekilde uyumustu