Merhaba sevgili anneler,
ilk defa konu açıyorum.
ben bebeğimi emziriyorum 3 ay 20 günlük. Geçtiğimiz cumartesi kakasında mukus, ip gibi 5-6 tane kan gördüm ve doktorumla görüştüğümde süt ve ürünlerini kesmemi söyledi. Cumartesiden beri kestim ve yediğim herşeyin içeriğine dikkat ediyorum.
Hala bezinde çok küçük 1 iğne ucu, 2 iğne ucu kan oluyor. Rengi yeşilden sarıya döndü kakanın bu arada ve mukusu azaldı.
kan ne zaman bitiyor kakada, bilen anneler yardımcı olabilir mi? Teşekkürler