Seray123 Burnuna sıkarken plastiği burnunu tahriş ediyor şırınga ile falan mı sıkmak lazım tavsiyeniz var mı
UraSsmom Seray123 Ben şırıngayla yapıyorum daha rahat ama düzgünce keserseniz sıkıntı olmaz aslında bebeğin başını iyi tutmak lazım
Annebaalll Annebalisi nasil uygulanmasi gerekiyor bana da verdi doktor ama hic kulllanamadim korkumdan yarin saglik ocagina goturup oradaki doktora yaptircam
Annebalisi Annebaalll Bebeğinizi yan yatırıp ucunu hafiften burnuna sokun ve sıkın. Bende youtubedan video izleyerek öğrenmiştm🙂
Aley_ Plastiği burun içine sokmanıza gerek yok. Bebeğin başını tutun(hareket ettirmesin diye), serum fizyolojik kutusunu açtıktan sonra burun içine ne çok uzak olacak şekilde ne de içe sokacak şekilde damlatın.
tirtilinannesi Annebalisi fazla baski uygulayip fazla sikarsak orta kulaga zarar verirmiyiz öyle yazıyor kutunun icindeki kâğıtta korkuyorum bende pek sıkamıyorum
Annebalisi tirtilinannesi Bizim doktorumuz günde 3 sefer 3er damla şeklinde kullanmamızı söylemişti. Size bişey demedi mi ?
tirtilinannesi Annebalisi doktor önermedi esim aldi ben evdeydim eczaneden direkmen almis eczacida fazla sıkarsanız öyle olur demiş bende damlatiyim bari sikmayim