kokusudalin Ya aksamin 6 si hava kararmis bu saatte elektrik kesmek nedir coluk cocuklu insanlarız ya. Korkak bir insanim ben yemin ederim suan kafayi yicem. 8 saat yokmuş birde
DBaybars kokusudalin Mecidiyeköyde de su yok, 3 gündür iyi alıştılar kesip duruyolar ne halt ediyorlarsa 6-7 saat kesik kalıyor
Nisosfatos-34 kokusudalin canım Güngören deyim sabahtan belli yoktu 5 de geldi şükür evin içi buz kesti valla
Faray kokusudalin 3 yıl önce ataşehir örnek te ikamet ederken sürekli kesiliyordu kışın, saatlerce elektrikler gelmediğini hatırlarım.
shmsevval kokusudalin korkma canım bebeğin var sakin ol. Aydınlatacak bişeyin yok mu mum yaksan Fener falan ?
kokusudalin DBaybars ya hadi kestin anladik da aksam kesilir mi ya bu pandemiden sonra hep boyle oldu en korktugum sey oldu resmen
kokusudalin Nisosfatos-34 keşke bizimde o saatte gitmis gelmis olsaydi gece 2 ye kadar gelmeyecek buraya. Ben korkuyorum Allahtan sarjim var ama korkuyorum
kokusudalin Faray evet ya hep ayii bolge internetten bakıyorum 8 saat diyor. Simdi geldi cok.sukur dualarım kabul oldu
kokusudalin shmsevval mum yaktim fener vardi onu actim telefonu da actim yemin ederim nereye işicem diye pplan yapiyordum geldi simdi cok enteresan
kokusudalin Balkizlarim sarjim.yetmezdi ki esimde 10 da gelecek korkudan öldüm. Allahim nolur nolur derken geldi şükür simdi 🤣