Defnezeynep1 Kızlar bebeğim 6 aylık vajinal kremde kullandık açılmadı. Doktorum artık çocuk cerrahisi görecek orada açılacak dedi ama youtubede videoları izlerken bir doktor kesinlikle cerrahi işlem uygulanmasın diyor. Yaşayanlar var mı nasıl yol izlediniz?
Emine1414 Defnezeynep1 merhaba benim kızımda da oldu biz cerraha götürdük operasyona gerek kalmadan eli ile açtı. İlk açışta çok az kan oldu sonrasında krem verdi ve 2 ay sonra tekrar kontrol dedi gittik yine yapışıklık vardı ama ilk götürdüğümüze nazaran daha azdı yapışıklık. Bana bizim doktorun dediği anneden geçen hormonla alakalı nemli kalmamalı orası dedi ve bezden ne zaman kurtulursa o zaman geçer dedi. Ama sizin bebeğiniz küçük benim kızımda 10 aylıkken oldu ve bilinçliydi açılma işlemi yapıldıktan sonra bez değiştirirken çok zorlandım ve kremi güzel istenilen şekilde süremediğim için tekrar yapıştığını tahmin ediyorum
Mariposa Defnezeynep1 benim kızımda da vardı o sorun doktorumuz rutin aylık kontrolünde fark etti ve eliyle açtı, sonrasında krem verdi bir hafta kadar kullandık bir daha da olmadı.
Mihribankartal Defnezeynep1 Defnezeynep1 benim kızımda oldu tam kapanmadı ama yarısı kapanmıştı resmen sonra doktor eliyle ayırdı kendi güzelce açıldı kanama felan olmadı sonra bana dedi sende altını değiştirdikçe haftada Bir felan böyle yap kapanmasın yine dedi bende aklıma geldikçe ayırıyorum orasını
Defnezeynep1 Emine1414 canım öncelikle çok geçmiş olsun. Ne gibi önlemler aldın. Altını çok sık mı değiştirdin silmek yerine yıkamak mı gerekiyor. Cerrahiden sonra nasıl önlemler aldın. Gece bebeğimin altını değiştirmiyordum değiştirmeli miyim
Koalina Benim komşumun kızında oldu aynen üstteki arkadaşın dediği gibi eliyle açmış dpktor bi kaç kerede tekrarladı tekrarlayabiliyoemul korkmayın
Defnezeynep1 Koalina evet tekrarlayabiliyormuş ama tekrarlamasın diye yapabilecek şeyler var mı acaba merak ediyorum
Koalina Defnezeynep1 valla komşum hemen yapışacağını anladığı anda eliyle açıyor daha fazla kapnamasına müsade etmeden yani sürekli konrtol ediyor
Mariposa Mariposa ve fakat instagramda bir doktoru takip ediyorum o açılması taraftarı dergil. Paylaşımını bulursam aticam şimdi
Defnezeynep1 Mariposa Mariposa benim doktorumda 5. Aylıkken farketti masaj gösterdi en son krem verdi onları uyguladım ama açılmadı en son cerrahiye yönlendirdi. Her dıktordan başka ses çıkıyor bir doktorda anneler uyanık olmalı yapıştığı gibi cerrahiye gelmeliler diyor. Bir doktorda kesinlikle cerrahi uygulamayın diyor. Şaşırdım kaldım. Bende yaşayan annelere sormak istedim. Yaşayanlar daha iyi bilir diye
Mariposa Defnezeynep1 biz cerrahi müdahale gerektirecek ciddi bir sorun yasamadık enfeksiyon , akıntı vs.. gibi. Şimdiki aklım olsa elletmezdim. Kendiliğinden açılma ihtimali varmış zaten. İdrar yolu enfeksiyonu çok sık oluyorsa açtırın tabi
Mariposa Defnezeynep1 altını temizlerken fark edersin şeffaf bir sıvı akıntısı ,kaşıntı vs o onu rahatsız eder . Yoksa çocuk normalse ve agri sancı sıkıntı yoksa bana sorarsan cerrahi müdahale yaptırma yaptıranlarda da tekrarlıyormuş zaten
Defnezeynep1 Mihribankartal benim bebeğiminde Ortasında ince çizgi oluştu Açılacak gibi belki bizdede müdahaleye gerek kalmaz
Deletedmom54 Defnezeynep1 geçmiş olsun.benim kızımında açıldı cerrahi açtı.2 dk bile sürmedi bıçak gibi bişeyin kesmeyen tarafıyla açtı hatta.sonra iki tane krem verdi kullandık bidaha kapanma olmadı.