Merhaba arkadaşlar kızım 3 ay 26 günlük erken başladık biz 4. ay atağına 3 hafta inanılmaz ağladı huzursuzdu hiçbişeyden memnun olmazdı. Ama 3 gündür şükürler olsun çok keyifli maşallah subhanallah kendi kendine duruyo elleriyle oynuyo çıngıraklar dikkatini çekiyo sağa sola bakınıyo 🌸 çok mutluyum hep öyle kalıcak sanıyodum ve çok üzülüyodum sizde kafanıza takmayın düzelirler Allahın izniyle🤲 Böyle olunca kendimi çok huzurlu hissediyorum Rabbim herkese nasip etsin inşallah😍🌸