Kirpapatyasi1 3,5 aylık oğlum var 4 aylık sayılır Önümüz kış ya sıcacık dursun istiyorum külıtlu çorap alsam giydirsem mi? Hani gelişim evresinde daha yeni yeni hareketleniyo onu kısıtlar mı acaba? sizler giydiriyor musunuz? 🧶
Merve Kirpapatyasi1 ben küçük bebekkende giydiriyordum şimdi 16 aylık olmak üzere giydiriyorum 🌸 çok sıkı giydirmezseniz bir şey olmaz
UrasEgeninAnnesi Kirpapatyasi1 3 aylık bebeğim var yaklaşık 1 aydır giydiriyorum. 6-12 ay olanı giydiriyorum dar olup hareketlerini kısıtlamadığı sürece giydirin derim çok sıcak tutuyo 😊
2bebelianne__ Kirpapatyasi1 3 aylık kızım var lc waikiki den 3,6 ay olanı aldım pijamalarının altından gıydırıyorum sürekli sıcak tutuyor😊
Kirpapatyasi1 Merve Yani ben şahsen kendim rahat edemiyorum külotlu çorapla o da edemez mi bilemedim ama sıcak tutsun diye ayrı çorap ayrı pijamalar giydiy giydir üst üste olmuyo. Aşırı kalın giydirmiyorum ama sanki külotlu çorap giydirsem rahat edecek gibi bilemedim. Erkek mi bebeğiniz?
Kip 3.5ay erken değilmi daha hareketlenmemiştir diye tahmin ediyorum birde en hızlı büyüdüğü aylar tabi yinede siz bilirsiniz patikli tulum içinde normal çorap giydiriyodum ben o aylarda
Kirpapatyasi1 Kip aynen bende öyle giydiriyorum. Ama patikli pijamalar artık küçük gelmeye başladı gibi. kalın pijamalar aldım ama çoraplarını tepinip sürtünüp çıkarıyo bazen. Hareketli aslında ama haklısınız bende hareketini kısıtlar diye düşünüyorum ama sıcacık tutar diye de düşündüm. Düşündüm de düşündüm 😬😄
Gamzeekra Asla giydirmem demiştim ama gydiriyorum😂 pamuklu olmasına dşkkat edin naylon yakabilir. 7 aya girdik biz Suan emeklemeye çalıştığı için sıkıntı olmaz ama yürüme dönemine geldiğinde ayaklarında çorap olmmasını önerdi doktorum o yüzden suanlık giydiriyorm
momsaylin Kirpapatyasi1 bende giydiriyorm 6aylik saylir kizim sicacik tutyor.Corap giydirince bebegim ayagini sikiyor bazen ve hep cikarma pesinde . Sadece geceleri corab giydirmiyorm uyku tulumu giydiriyorm corapsiz
Kirpapatyasi1 2bebelianne__ yaa maşallah. 🌸 işte erkek ya bide kız gibi olmaz rahat eder mi diye de düşünüyorum ama herkes de giydiriyomuş bi alıp deneyim bende ☺️
Nisaninannesi1 Kirpapatyasi1 hangi şehirde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama külotlu çorap bence şart. Hem coraplarini kendileri çok çıkartıyor hem de bebeklerin bacak ve ayak vücut ısısı daha düşük oluyor hiç bisey olmaz bedenini rahat edeceği şekilde alın giysin. Gece yatarken çıkartırsınız. Tek kat pijamalar yeterli değil kış aylarında.
Nrgs Kirpapatyasi1 oğlum 13 aylık annem kayınvalidem falan çok dedi giydir diye ama külotlu çorap bana çok rahatsız geliyor o yüzden giydirmedim onun yerine kendinden çoraplı pijamalardan giydiriyordum o dönem
Kirpapatyasi1 Mom9 evet işte poposunu sıkar mı kız bebek gibi olmuyo rahatsız edebilir onu da düşündüm ama . Sıcacık tutar diye denemek istedim . 🤔
Oge Kirpapatyasi1 çorap yerine oğlum var benim kız reyonların da mavi tarzı tayt alıyorum ince çok sarıp sıkmadan sıcacık duruyor. Hem de kan dolaşımı engellemiyor.
yaseminligunler Kirpapatyasi1 hayır benım kızım var ama eltimin ogluna 2 yasında kışın dogdu giydirdi hala giydiriyo