Ruveydackm Devamli olursa ve fiskirtarak kusarsa bir problem olabilir, ama bir kez ya da emzirdikten sonraysa genelde fazla emdiklerini cikariyorlar. İnternete yazinca hep kotu sonuclar cikiyor endiselenmekte haklisiniz ☺️ Bana doktor kusmasi normal, surekli fiskirtarak kusuyorsa getir demisti, ama iciniz rahat etmeyecekse ya da baksa bir sey daha gozlemliyorsaniz goturun doktora tabi ki