Derya2244 benim lisedeyken bisiklete binerken olmuştu😭okadar kötü bir acı ki okula gidip birde o kuru sıralarda oturmak zorunda kaldım.kimse bana inanmadınozaman.siz anlatınca tekrar dondum o zamana tuylerım ürperdi.ne biçim bi acıdır bilirm.en sonunda annem sora soruştura bi teyze buldu.makatta fılan degıl omuriliğin bitiminden popoya inen yerden tutup çekti sonrada bant yapıstrdı gerdirerek.iki yastıgın arasına oturdum hep ole simitten filan haberımız yoktu heralde.boslukta kalcak şekilde oturyorsn.10 gün diln oturdum ole okulada minder götürmüştüm🤣🤣