Onayyasmin Kızlar merhaba 👋 11 aylık bebegim var 1 haftadır canım cıkıyo uyutcam diye hep bi mızmız gündüzde gece de uykuya gecerken sıkıntı yaşıyoz neden olabilir ben cok yıprandım artık sinirlerim alt üst oldu artık oturup ağlıyorum😔😭
Kip Aglamayin lütfen hepimiz cocugu aşağı yukarı böyle büyümek zor bakmak zor cennet annelerin ayakları altında diye boşuna mi diyorlar
Onayyasmin Kip öyle tabi.. Ama artık bi süre sonra dayanacak güç kalmıyor iki tane kızım var digeri dersleri bunun uyku problemi ev işi derken canımız cıkıyor😔bi gece dinlemiyordum bir haftadır oda yok malesef