Kızlar merhaba. 14 aylık kızım var. Sabahları 8 buçuk 9 gibi kalkıyoruz. 12 1 gibi öğle uykusuna yatıyor. En fazla 1 saat. Sonra 3,5 4 gibi tekrar uyuyo 1 saat. Akşam da 10u geçirmeye başladı. Ama bu aralar uyumamak için resmen direniyor. Zorlayıp ağlatmak da istemiyorum. Uyumazsa sersem gibi oluyo her şeye ağlıyor. Uyutmaya çalışsam nerdeyse 1 saat uyku için uğraşıyoruz. Sorum şu ki ne zaman tek uykuya geçiş yapıyo bebekler? Tek uyku belirtisi böyle bişey mi yoksa bizimkinin kendi huysuzluğu mu?