Anneyimbenanne canım bizde yaşamıştık maalesef doktor ilaç veremiyor. Ben keçiboynuzu yiyorum hem bağışıklığı kuvvetlenmesi için. Portakal suyu içtim sütümden geçer diye. Ve elma kaynattım hoşaf gibi ve blenderdan geçirdim. Şeker koymadım ama. Cezvede ısıtıp ısıtıp bal koyarak içtim. O şekilde balgam attı kızım. Ve öksürüğe, balgama elma çok iyi geliyor. Deneyebilirsiniz zararsız sonuçta. Elmanın kabuklarını soymuştum. Ve sabah akşam bulunduğun odaya soğan kesip koyabilirsin. Ben bir gün sırtına bir gün göğsüne halis zeytinyağ sürüp ılık havlu koymuştum. Ama kantoron yağıda sürebilirsin. Evde yapabildiklerim bu kadar. Burnu tıkanıksada açık tutmaya çalış. Geçmiş olsun..