tosuncukannesi Kızlar yarın oğluşum 1 yaşına giriyor 🥰🙏 doğduğu günden beri her gün bir fotoğrafı var bunları slayt yaptım ama müziğe bir türlü karar veremedim bana yarına kadar müzik önerisinde bulunmak ister misiniz 🥰🙏
RuzgarmilanveDenizmelin tosuncukannesi Hoşgeldin melek diye bir şarkı vardı ya o yada Nil Karaibrahimgilin ‘benden sana’ şarkısı olabilir.
tosuncukannesi RuzgarmilanveDenizmelin elizabeth benden sana şarkısına bayıldım ve hemen ekledim teşekkür ederim 🙏🥰