Bergutay Merhaba sevgili anneler 2 buçuk aylık bebeklerinizi kaç saatte bir emziriyorsunuz benimki bazen 3 .4 saat uyuyo uyandıramıyorum bazen de zorla emiyo ilk zamanlar çok güzel emiyordu 2 ay aşısınıda yeni yaptırdım 6 kğ geldi 3.150 doğmuştu sizce iyi mi🤷♀️
Bhydrnsma Bergutay kilosu gayet iyi gecen ay yaptırdık aşısını 2. Ay o zaman 5.500 du iyi dedi doktor da ebe de seninki bence gayet iyi ben ilk 2 ay 3 saate bir mama verdim . bazen agladığında daha da erken olduğu oludu tabi . 2. Aydan sonra hep 4saatte bir 90 120cc verdim . uyanmasada uyurken verdim şükür gayet iyi
Aybk Bergutay canım gündüzleri ortalama 3 ile 4 saat arası oluyor acıkması, gecelerinde 6,7 saat oluyor. Bizmkide 3.560 doğmuştu suanda 6 kg doktor dogdugundan beri günlük 35 gr aldıgını ve bunun cok iyi oldugunu söyledi 😊
Efeninannesi12 Bergutay gayet iyi maşallah bizde 3.5 doğduk 6.5 iz şimdi ben saatlik emziriyorum hatta memeye çok alıstı geceleri 3 ten sonra 3 veya 2 saate bir uyku arasında almıyo bes on dk anca
Bergutay Bhydrnsma mana sadece ilk bir hafta Verdim cnm ben ondan sonra sadece anne sütü 2 ay kontrülünede daha götüremedim 4. 5 saat uyuması normal mi yani memeyi veriyorum alımıyo
Bergutay Aybk geceleri çok uzun uyuyup uyanmak istemeyince bende endişeleniyorum normal mi yani açıkmaması daha doktorada götüremedim o yüzden sormak istedim❤️
Sema2019 Uyanmıyorsa uykudayken emzir süttün yağlı olduğundan doyuyordur benimkinde en fazla iki buçuk saat uyuyor sizinki iyiymiş doktorun bana dediği 3 saatti geçirme anne sütü olan çocuk için