Fatmafehmi Karacadan aldığım kek kalıbı yapıştırıyor devamlı yağlayıp üzerine un döküyorum . Döküm yapıştırmayan uzun süredir kullandığınız kek kalıbı önerisi verirmisiniz ? Taç ve emsanin duydum güzel diye fakat belli süre sonra yapıştırmaya başlamış
Smy16 Fatmafehmi geöen a101e aksunun granit kek kalıbı gelmişti ne zamandır merak ediyodum aldım kullandım çokta güzel
Giraysmom20 Fatmafehmi acar marka döküm kek kalıbı aldım bir yıldan fazladır kullanıyorum bir kere bile yapıştırmadı
berenyigit06 Bim e ve A 101 e gelen kalıplardan uzak dur ben geçen trendyol dan efsane indirimlerden taç ın kalıbını aldım mükemmel bişey yağlayıp kek harcını döküyosun pişince çevir direk çıkıyor kalıptan çokk memnun kaldım çokk Taç Ela kalıbın ismi