Kızlar bende hazır görmüşken bu postun altına yazayım dedim ilaçsız atlattınız peki bebeği emzirdiniz hastalık emzirmeyle geçtimi siz maske takmışsınızdır tabi ama merak ettiğim emzirmedinizmi yoksa emzirip çocuğa geçmeyen varmı sütte sıkıntı oluyormu yani mesela maske taksak ama emzirsek bebeği koruyabilirmiyiz