Gozle Bebeğim 3gundur emerken mama yerken bir anda iki üç saniye nefesesi gidiyor gibi sonra geliyor az öncede uykuda oldu elleriyle çırpındı ağladı çok korktum şimdi iyi başına böyle bir şey gelen varmı yarın doktora goturcem ama çok tetirginim
Efeninannesi12 Gozle çok hızlı gidiyodur mama ağzına tazyikli yada sütünüz obdan öyledir biberon deliğinz büyüktür belkş ona dikkat esin bnce