Bebegim_28 dogacagı tarih yazılması gerekiyo diyolar ama bana mantıklı gelmiyo neticede bu cocuk dünyaya gözlerini açtıktan sonra ögrenmeye başlıyo ben ne zaman atak hesaplasam bebegimin huysuz zamanları genelde dogdugu tarihlerde ataklı çıkıyo, dogacagı tarihi yazıyoeum ataga 5 gün var yazıyo mesela ama 5 gün sonra bebem gayet sakin oluyo sonra bide dogeugu tarihi yazıyorum atak döneminde yazıyo ve evet bebegim huysuz oluyo