Mel-sin SuHan Mantıklı 👍 Busraeda Ben doğduğu ilk gün verdim alissin diye. Çocuk doktoru kontrole geldi kızdı 3 haftalık olana kadar önermiyoruz diye. O gidince tekrar verdim 😂 Arkadaşım da ucuna pekmez sürüp alistirmisti.
TgcDvc Busraeda doğdugu ilk gün verdim hemen hem emme refleksi gelişsin diye hemde alışsın diye alıştı maşallah sonradan cok zor oluyo cnkü alışması
SuHan Gaz damlasını bir iki damla emziğe damlatıp öyle veriyorum 56 günlük olduk hala tam anlamıyla tutmuyor emziği Damlanın tadı geçene kadar emip atıyor 😬 sabırla devam ediyorum bakalım hangimiz kazanacak 🙈 bu arada bu yöntemi de doktorumuz söyledi hem gazına iyi geliyor hemde emziğe belki alışır diye 👍 san simplexs kullanıyoruz doktorumuz bebekler bunun tadını genelde severler diyip onu önerdi😉