Kızlar bebeğim 2 aylık gözünde iki gün önce bi kızarma oldu sonra yavaş yavaş çoğaldı enfeksiyon gibi arpacık bence ama bebeklerde de olur mu bilmiyorum başına gelen var mı ? Doktor teramisin sür dedi ama elleriyle yüzünü çok ovalıyor ağzına ya da gözünün içine kaçar diye korkuyorum önerisi olan var mı?