Merhaba hanımlar. Kızım 6. Ayına girdi. Birkac gündür gece bazı saatlerde uyanıp çok zor uyuyo bazen (3, 4, veya 5 te) uyusa bile kısa sürede tekrar uyanıyor. Uyandığında da ağlamıyor enerjik oluyo. Acaba artık gündüzleri iki uykuya mi geçmeliyiz biraz erken geliyo bana ama gündüz üç uyku yaptığından mi başka bir nedenden mi anlayamıyorum son çare aklıma iki uyku meselesi geldi. Siz gündüz iki uykuya ne zaman geçtiniz? Bebeğinizin iki uyku istediğini nasıl anladınız ?