Yorgun-ana Bera-21 ev sıcaksa hergün bence ama soğuksa sıkıntı küçük elektrikli sona yakıp yatırıyorum ben
Misssimsek Bera-21 babasına kalsa 10 günü buluyor nerdeyse. Tek başına yikayamiyordum. 5 aylık.olacak oğlum. Ama bugün kendim yikadi m tek.basima. artık haftada 2 kere yikamayi düşünüyorum. Hem.banyoyu seviyor hemde rahatlıyor suya girince.
Bgmbgmbgm Bera-21 2-3 günde bir yıkıyorum. Kumtelin fanlı ısıtıcısından aldım hemen onu açıp giydiriyorum hiç üşümüyor. Evimiz normalde de doğalgazlı ama öyle çok çok sıcak olmuyor. Fanlı ısıtıcı banyo sonrası için tavsiye ederim